El Dia de l'Emprenedor s'amplia a dues jornades en el seu 5è any
30/05/06
Avui i demà se celebra el 5è Dia de l'Emprenedor, que enguany es realitzarà en dues dates. Barcelona acull al Palau de Congressos de Catalunya un total de 2.032 persones que s'han inscrit a les jornades, en les que prenen part 220 ponents o assessors i en les que es realitzaran diverses activitats. La finalitat d'aquestes jornades del Dia de l'Emprenedor és incidir en l'accés al finançament, la identificació de noves tendències de mercat i l'apropament de la recerca universitària a l'empresa. El Dia de l'Emprenedor és una iniciativa de Barcelona Activa i enguany s'ha estès, seguint el model de Barcelona, a catorze ciutats més.
Algunes de les novetats d'aquest any destaca una trobada de networking en què els emprenedors podran explicar les seves idees a possibles inversors; el Connecta VIP, que permetrà als emprenedors tenir un contacte directe amb empresaris destacats; sessions sobre els mercats de futur en els àmbits de consum, mobilitat, energia i salut, i l'Ofertòdrom, que informarà de quaranta productes i serveis que ofereixen les institucions a la iniciativa emprenedora.
Demà es clausuren les jornades amb el lliurament dels Premis Barcelona l'Ofici Emprenedora.
A Badalona, el dimarts, 30 de maig, de 18 a 20 hores, es realitzarà una xerrada adreçada a emprenedors i empresaris amb el títol "El patrocini i el mecenatge: Sistemes de publicitat i finançament no convencional" i organitzada per l'IMPO.
A través de la seva impartició es pretén que les micro, petites empreses i entitats sense afany de lucre (ESAL) coneguin quins són els objectius del patrocini i del mecenatge, quines activitats poden dur-se a terme, tipologies, drets i obligacions del patrocinador i de lempresa patrocinada, avantatges i inconvenients daquests diferents sistemes, tipologia de contractes utilitzats, temporalitat de les actuacions, gestió pràctica de les activitats dins de lempresa patrocinada i tractament fiscal
La sessió es durà a terme a la seu de lImpo de Badalona:
Masia de Can Boscà
C. Nova Cançó, 1
08915 Badalona
Per apuntar-vos podeu trucar i demanar pel SAE (Servei dAssessorament per als Emprenedors) tel. 93 4605200 o per e-mail a .