Dissabte, 11 d´Agost de 2007
 
 
Serveis Comarcals
 
Tallers d'Emancipació Juvenil
Centre Europa Jove
CIREJ Emancipació Juvenil
Borses Joves d´Habitatge Barcelonès
Borsa Jove d´habitatge per compartir
 
Centres de Recursos per a Joves
 
Centre de Recursos per a la Formació i l´ocupació del Barcelonès Nord
Centre de Recursos Joves i Habitatge
Centre de Recursos Europeus per a Joves
 
 
impulsa:

Consell Comarcal del Barcelonès



col·labora:

Ajuntament de Badalona
Generalitat de Catalunya
 

El mes de juliol el Port s'omple d'activitats

26/06/2007
Després d'una activa revetlla de Sant Joan, el Port de Badalona es torna a omplir d'activitats aquest començament d'estiu per poder gaudir de l'aire lliure els caps de setmana. Les havaneres, el cinema a la fresca i els esports aquàtics seran els protagonistes des d'aquesta setmana i fins que acabi el juliol.

En el marc de les festes de l'Associació de Veïns del Front Marítim, el Grup Morralla tocarà havaneres en el Moll Nord. L'actuació se celebrarà el proper divendres, 29 de juny. Començat el juliol, els tres primers caps de setmana s'han programat activitats per apropar la pràctica d'esports nàutics als badalonins i a tothom que s'hi acosti. El rem, la vela i pesca esportiva, entre d'altres, són activitats que ja són realitzades a la ciutat de la mà de diverses entitats, però ara es vol fer extensiva al màxim de persones.

Rem, vela i pesca
Marina de Badalona, el Club de Rem, l’associació de pesca esportiva Badalona i el Club Nàutic Betulo –secció de vela- han organitzat jornades de portes obertes a tota la ciutat per navegar i practicar cadascuna d’aquestes modalitats esportives.
Els dies 30 de juny i 1 de juliol fins al migdia tindran lloc les jornades de rem. Els practicants d'aquest esport procedents de diversos clubs esenyaran primer la tècnica i després embarcaran en llaguts er fer la ràctica amb tothom que s'hi animi.
Els dies 7 i 8 de juliol es realitzaran les jornades de pesca, que comtaran amb un concurs, demosracions de muntatge d'esquers i canyes de pescar i tallers. El cap de setmana del 14 i 15 de juliol se celebraran les jornades de vela, de les 10 del matí a les 18 de la tarda. El Club Nàutic Betulo ensenyarà les tècniques de navegació i després hi haurà un passeig per la costa de Badalona.

Les persones o entitat interessades en participar-hi s'han d'adreçar al correu electrònic , tant per consultes com per concretar horaris. Existeix una bona connexió en transport públic - línia d'autobús BD7 - al recinte portuari i també és fàcil l'accés en bicicleta.

Cinema a l'aire lliure
L'estiu no només serà per fer esport, sinó que també es podrà gaudir de cinema a la fresca a l'aparcament del Port. El dia 21 de juliol a les 22h es projectarà "Pequeña Miss Sunshine", film dirigit per Jonathan Dayton i Valerie Faris que va guanyar dos òscars al 2006. El dia 28, a la mateixa hora, es projectarà "Tú la letra, yo la música", una comèdia musical protagonitzada per Hugh Grant i Drew Barrymore. 


:: ÚLTIMES NOTÍCIES
La Generalitat convoca un premi per a treballs sobre joventut 09.08.2007
Els estudiants aprendran prevenció de riscos laborals 07.08.2007
Aquest cap de setmana comença la Festa Major 06.08.2007
Els adolescent participen en un programa per reduir el consum d'alcohol 03.08.2007
El CIREJ tanca per vacances 02.08.2007




©2002 - 2006 Consell Comarcal del Barcelonès        
Avís Legal

Creació i disseny pàgina web - Tucan I.T.
inici contactar Santa Coloma Barcelona Badalona