Badalona acull el conseller d'educació Ernest Maragall
21/11/2007
El conseller d'Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall, acompanyat de l'alcaldessa de Badalona, Maite Arqué, visitarà durant la jornada d'avui, 21 de novembre, a partir de les 12:00 hores, els col·legis públics d'educació infantil i primària Bufalà i Progrés de la ciutat.
Enguay el CEIP Progrés ha començat a ocupar el nou edifici aquest mateix curs i actualment tots els alumnes estan escolaritzats ja a les noves aules.
A les 13:45 hores el conseller atendrà els mitjans de comunicació, després de la visita a l'edifici del carrer d'Eduard Maristany, 104, i posteriorment es dirigirà a l'Ajuntament de Badalona on serà rebut per la corporació municipal on signarà en el Llibre d'Honor.