ESADE i lAssociació Independent de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC) han signat un acord de col·laboració per realitzar conjuntament activitats de formació i d'investigació econòmica de desenvolupament empresarial.
Segons la directora del Centre d'Iniciativa Empresarial d'ESADE, Maria Eugènia Bieto, l'acord obre un canal fluït de comunicació entre lAIJEC i ESADE que es materialitzarà en una col·laboració estreta per organitzar accions comunes i promoure activitats emprenedores". Per exemple, ESADE patrocinarà el Premi Jove Empresari que organitza anualment lAIJEC.
El Centre d'Iniciativa Empresarial d'ESADE aglutina les diferents activitats que ESADE desenvolupa dins de les àrees de creació d'empreses i empresa familiar. Cada any impulsa prop de 80 projectes empresarials d'estudiants, forma 600 alumnes dels programes MBA, Llicenciatura i Màster en Direcció d'Empreses, realitza investigacions i participa a congressos i reunions internacionals.
Per la seva banda, l'Associació Independent de Joves Empresaris de Catalunya, fundada lany 1985, és una organització sense ànim de lucre que representa i defensa els interessos dels joves empresaris de Catalunya, fomenta la iniciativa empresarial i la creació d'empreses entre els joves i facilita el contacte entre joves empresaris.
|
|