Activitats de l'Espai Transformadors del Casal d'Associacions Juvenils de Barcelona
Data d´impresió: 7 - Octubre - 2006
barcelonesjove.net/barcelona
Activitats de l'Espai Transformadors del Casal d'Associacions Juvenils de Barcelona
04/10/06 Aquestes són les activitats de l'Espai Transformadors del Casal d'Associacions Juvenils de Barcelona per aquesta propera setmana.
CICLE TEMÀTIC:
Infàncies europees
Organitza: JEF (Joventut Europea Federalista de Catalunya)
Dijous, 5 d’octubre (20 h)
Projecció del film “El niño” (Jean-Pierre i Luc Dardenne, 2005). En Bruno, de 20 anys, i la Sonia, de 18, viuen del subsidi que rep la Sonia i dels robatoris comesos pel Bruno i els nens de la seva colla. Ella acaba de donar a llum en Jimmy, fill d’ambdós. Un nadó i la seva mare sola. Ser pare? En Bruno viu en el món de la lleugeresa i la immediatesa dels seus petits tràfics quotidians.
Viu un dia de Ramadà
Organitza: Convivència i Pau
Divendres, 6 d’octubre (18 h)
- Benvinguda i explicació de la celebració del Ramadà. Es respondran les consultes de les persones assistents a l’acte.
- Trencament del dejuni: a l’hora marcada (moment en què es pon el sol pel firmament) gaudirem d’un àpat típic musulmà.
- El trencament del dejuni s’acompanyarà amb música d’Al-Andalus.
(Per tal de poder calcular el menjar que s’haurà de preparar, demanem a les persones interessades que confirmin la seva assistència abans del dijous dia 5 d’octubre trucant al telèfon 901 51 52 53)
EXPOSICIÓ:
Cent números del “Ai que em ballo!”
Organitza: L’Ull i l’Ai
Del 7 al 16 d’octubre
Exposició amb les 100 portades de la revista “Ai que em Ballo!”, agenda cultural que recull informacions relacionades amb el món de la música tradicional o folk: activitats, cursets, balls, novetats discogràfiques i noves propostes que apareixen al mercat.
Casal d’Associacions Juvenils de Barcelona
c. Ausiàs Marc, 60.
Telèfon: 901 51 52 53.
L’entrada és lliure i gratuïta. L’equipament obre de dilluns a divendres de 10 a 15 h. i de 16 a 22 h., i dissabtes de 10 a 14 h. i de 16 a 20 h.
|