Dissabte, 11 d´Agost de 2007
 
 
Serveis Comarcals
 
Tallers d'Emancipació Juvenil
Centre Europa Jove
CIREJ Emancipació Juvenil
Borses Joves d´Habitatge Barcelonès
Borsa Jove d´habitatge per compartir
 
Centres de Recursos per a Joves
 
Centre de Recursos per a la Formació i l´ocupació del Barcelonès Nord
Centre de Recursos Joves i Habitatge
Centre de Recursos Europeus per a Joves
 
 
impulsa:

Consell Comarcal del Barcelonès



col·labora:

Ajuntament de Barcelona
Ajuntament de Badalona
Ajuntament Hospitalet
Ajuntament Santa Coloma de Gramenet
Ajuntament Sant Adrià de Besòs
Generalitat de Catalunya
 
ACCÉS Intranet
Nom d'usuari: Contrasenya:


La Fundació Catalana de l'Esplai ofereix més de 54.000 places a les activitats d'estiu

16/04/07
Ja és obert el període d'inscripcions a la campanya d'activitats d'estiu de la Fundació Catalana de l'Esplai que amb el lema "Un estiu per a tothom!" posa l'èmfasi en el dret de tots els infants i joves a gaudir d'un lleure educatiu de qualitat.

Són propostes educatives de qualitat, dutes a terme per més de 1.400 monitors i monitores, la majoria voluntaris, degudament titulats. En total es programen unes 800 tandes d'activitats. En aquestes tandes s'oferiran més de 54.000 places. En la darrera campanya d'estiu de la Fundació Catalana de l'Esplai es van realitzar un total de 399.248 estades (infant/jornada d’activitat)

"Un estiu per a tothom!" inclou activitats per a totes les famílies, amb propostes des dels 3 fins els 30 anys i que van des del 25 de juny fins al 7 de setembre. Les activitats són de sis tipus: Colònies, Casals d'Estiu, Campaments, Camps de treball, Intercanvis internacionals i rutes.

A més, la Fundació Catalana de l'Esplai destinarà més de 41.000 euros en beques per a que els infants de les famílies més necessitades puguin gaudir també de les colònies d'estiu.
 



:: ÚLTIMES NOTÍCIES
La Generalitat convoca un premi per a treballs sobre joventut 09.08.2007
Els estudiants aprendran prevenció de riscos laborals 07.08.2007
Chacón confirma el reajustament suau del preu de l'habitatge 03.08.2007
La Generalitat ho posa més fàcil als joves emprenedors 30.07.2007
Concurs de còmics '¿Hogar dulce hogar?' 27.07.2007




©2002 - 2006 Consell Comarcal del Barcelonès       
Avís Legal

Creació i disseny pàgina web - Tucan I.T.
inici contactar Santa Coloma Barcelona Badalona