15/04/04
Lentitat Nexes Interculturals de Joves per Europa realitza un intercanvi al Marroc sota el títol
[email protected] Aquesta trobada vol reunir a 48 participants de 7 països diferents (Marroc, Palestina, Jordània, Tunis, Itàlia, França i Espanya), que debatran sobre la influència dels mitjans de comunicació sobre la percepció que els joves tenen de lactualitat i de les altres cultures en general. Lintercanvi es realitzarà del 28 de juliol al 8 dagost a Safi (Marroc). Nexes busca set joves dentre 18 i 23 anys motivats pel tema de lintercanvi i que tinguin interès en alguna de les arts escenogràfiques i/o visuals com la dansa, el dibuix, la fotografia, etc.
El Consell dEuropa paga el 70% del desplaçament (la resta va a càrrec del participant) i el 100% de les despeses de manutenció, allotjament i tramitació de visats.
El període dinscripció finalitza la darrera setmana dabril. Per a qualsevol consulta, poseu-vos en contacte amb lentitat.
Nexes Interculturals de Joves per Europa
c/. Sant Antoni Abat num. 6 Pral. 2ª
08001 Barcelona.
Telèfon: 93 442 71 67
Fax: 93 443 15 62