Recursos per Entitats Juvenils
 
 
 

Seminari de contacte sobre esports en un vaixell. "All hands on deck!"

25/05/04
L’Agència Nacional Holandesa i el Programa Joventut. Comissió Europea organitzen del 18 al 22 d’agost de 2004 un curs dirigit a tècnics de joventut, animadors socioculturals i monitors esportius en el marc de l’any Europeu de l’Educació a través de l’Esport. Aquest seminari es realitzarà a un vaixell que navegarà per la zona costanera de Waddenzee, Holanda. Està destinat a joves de la UE que estiguin treballant en alguna organització esportiva o activament amb joves i que tinguin interés a realitzar projectes a nivell internacional amb el tema de l’esport. L’objectiu és posar en comú projectes i partners i treballar per l’establiment de nous partenaritats i desenvolupar nous projectes sobre esport en el marc de Programa Joventut en totes les accions. El curs es realitzarà en anglès.

El termini de la inscripció finalitza el 10 de juny.

Si necessiteu més informació o voleu formalitzar la vostra inscripció, poseu-vos en contacte amb  (Servei Internacional de la Secretaria General de Joventut de la Generalitat de Catalunya).

Informació extreta del Flaix Internacional del Servei Internacional de la Secretaria General de Joventut de la Generalitat de Catalunya.


:: Últimes notícies
Santa Coloma i Badalona presenten el projecte de reforma dels seus barris fronterers 17.11.2004
Seminaris i intercanvis de RAI 16.11.2004
Ja està en funcionament el nou Centre Europa Jove 15.11.2004
Artixoc busca joves per a intercanvis 10.11.2004
Reunions juvenils per parlar de la Unió Europea 04.11.2004


©2004 Consell Comarcal del Barcelonès
Creació i disseny pàgina web - Tucan I.T. & Creativos.cc
inici contactar