Recursos per Entitats Juvenils
 
 

libros.jpgProposa libres per la biblioteca Inkieta de l'associació La Mussara

27/04/06
L'associació de la Mussara està desenvolupant un projecte de foment de la lectura. Un grup de joves del barri de Sant Crist de Badalona van posar-se d'acord per fer aquesta iniciativa juvenil que consisteix en crear un espai de lectura dotat d'ordinador connectats a internet i realitzar activitats complementàries, com ara un concurs d'enganxines, l'edició de fanzines i còmics.

El projecte va rebre 7.500 euros de l programa Joventut de la Comissió Europea. El Centre Europa Jove va assessorar aquesta entitat juvenil per presentar aquest projecte a la convocatòria d'iniciatives juvenils.

El grup de joves que estan involucrats en el projecte demanen la  TEVA OPINIÓ I PROPOSTES PEL PROJECTE DE FOMENT DE LA LECTURA.

Volen saber quins son els vostres gustos de lectura per poder començar a crear el fons de llibres i revistes de la bibliotecai ens conviden  a la biblioteca (INKIETA) quant estigui inaugurada.

1-Que et sembla el projecte?

2-Proposa tres llibres per la biblioteca i explica en breu línies perquè
els proposes.

3-Quins hàbits de lectura tens?

4-Quines temàtiques de llibres o revistes llegueixes normalment .

Si estás interessat en rebre més informació o participar directament
omple les següents dades o envia un email a
:

Nom i cognoms:

Edat:                          

Email i telèfon:

Gràcies per la teva col·laboració.


:: Últimes notícies
El Centre Europa Jove dedica dues activitats a Portugal 11.05.2006
El Centre Europa Jove es suma a les celebracions del Dia d’Europa 08.05.2006
Actes del Patronat Català Pro Europa en commemoració del Dia d'Europa 08.05.2006
Apunta't als intercanvis de l'entitat Nexes per a la Inteculturalitat!!! 08.05.2006
Trobada d’entitats al Centre Europa Jove sobre projectes d’iniciatives juvenils 24.04.2006


©2004 Consell Comarcal del Barcelonès
Creació i disseny pàgina web - Tucan I.T. & Creativos.cc
inici contactar Badalona Barcelona Hospitalet Santa Coloma Sant-Adrià Barcelonesjove Monitors Habitatge Tècnics Cirej