Es busquen joves per a un intercanvi a Estònia aquest octubre
08/09/06 Des del COL·LECTIU LA VÍBRIA MULTICULTURAL, entitat amb seu social a Terrassa, estan impulsant, des de fa ja tres anys, tot un seguit d'iniciatives de caràcter internacional (intercanvis internacionals, voluntariat europeu, projectes creatius amb dimensió europea).
Actualment, busquen joves per a un nou intercanvi a Estònia:
Lloc de realització: TALLINN (capital del país) Número de places disponibles: 6
Dates: del 20 al 31 d'octubre
Nombre de països participants: 6.
Les persones que estiguin interessades en aquest intercanvi ens haurien de remetre urgentment les següents dades:
NOM I COGNOMS:
EDAT:
DOMICILI:
TELÈFON DE CONTACTE:
EMAIL:
DNI O NÚM DE PASSAPORTS:
Les places són molt limitades pel que es donarà prioritat a aquelles persones que abans es posin en contacte amb nosaltres i cobreixin l'import de la quota d'inscripció. Ara tots els membres de l'organització es troben desenvolupant diferents intercanvis. La millor forma de contactar amb ells és a través de mail. LES PLACES QUEDARAN COBERTES PER RIGORÓS ORDRE DE MATRICULACIÓ.
La quota de participació en tots aquests intercanvis és de 100 euros més el 30% del cost del viatge.Tots els altres despeses (estada, segur, allotjament, menjars, i el 70% del viatge) vénen cobertscobrits pel programa Youth de la Unió Europea.
COL.LECTIU LA VÍBRIA D'INICIATIVES CULTURALS PER LA TOLERÀNCIA I LA INTEGRACIÓ SOCIAL
Seu Social: ATENEU TERRASSENC (Antoninus Pius, 79). 08224.TERRASSA
Telèfon de Contacte: 654.858.340 (Miquel)
:: Últimes notícies |
Convocades les Beques MAEC del Ministeri d'Afers Exteriors 08.01.2007
Cursos d'alemany de l'Institut Goethe d'Alemanya 05.01.2007
Trobada de RAI a Marsella per a preparar un futur curs de formació 04.01.2007
Participa al Parlament Jove Euro-Mediterrani! 29.12.2006
El Centre Europa Jove torna amb els seus tallers de llengues viatgeres 27.12.2006
|
|